Re: [Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Śro, 2 Sie 2006, 17:33:11 CEST

dokladnie  o to mi chodzi mi nie o techniczne  rzeczy ale  o meritum
wniosku  czyli  czego on dotyczył

Choć opracowanie  wniosku to tez  pewna  wiedz i szkoła , ktora jest
niezbedna , tak ze  chetnie bym sie  spotkał  na takim prawdzim szkoleniu,
bo tak na prawde pewne szczególy sa wazne, anawet pewne  sformuowania
potrafia  wniosek  bardzo mocno  zaplusowac

      Lp Srodowisko wnioskujące Choragiew Tytuł Projektu termin realizacji
Proponowana kwota
      1   Kielecka Bastion Orle Gniazdo 3.07-15.07 2500
      2 Wrocław Stare Miasto Dolnośląska Fabryka Okruchów Słońca
wrzesień2006/ luty 2007 1800
      3 Ziemia Dzierżoniowska Dolnośląska Harcerskie Centrum Młodzieżowe
lipiec-październik 2006 2900
      4 Warszawa mokotów Stołeczna Podróż na koniec świata 26.06-27.07 5000
      5 Ziemia Myszkowska Śląska co w trawie piszczy 29.07-12.08 2000

 to  progarmy ktore uzyskaly  grant  i  co  z  tego  wiemy   moze okazac ze
pomysły tych  srodowisk   moglby sie   przyjac w  innnych środowiskach  ,
nawet bez  dofinasowania.
  Chce  wiedziec na co poszedł moj  1 %  jako   instruktor  i  osoba  która
wpłącila ta swoje środowisko

ps.w miare swiezo po szkoleniu z pozyskiwania z FSE
Darek Mołodecki
www.jdm.pl
gg  1864193

W tym wypadku jedynym rozwiązaniem dla mnie było by umieszczanie opisów
projektów. NIE GOTOWCóW, ale skrótów z tego na co rzeczywiście szły
pieniądze. Może się nie zrozumieliśmy. Jeżeli mowa o krótkiej
charakterystyce projektu, jestem za. Nie chciałbym jednak, aby dokładnie
wszystkie materiały z moich wniosków wychodziły na światło dzienne, gdyż
w ten sposób wykorzystuję swoje umiejętności także poza ZHP.

Co do moich materiałów ze szkolenia, przyznam się, że nie mam ich.
Miałem wówczas rzutni, net i dostęp do kompa oraz wiele wiele czasu na
analizę grantów za pomocą "stop-klatki" oraz wykorzystania moich
wniosków, które kiedyś składałem. Więc przykro mi niezmiernie, że nie
pomogę.

--
Marek Jedynak
www.hss-zhp.prv.pl