Re: [Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Darek Mołodecki miki w miki.jdm.pl
Śro, 2 Sie 2006, 17:37:05 CEST

W tym wypadku jedynym rozwiązaniem dla mnie było by umieszczanie opisów
projektów. NIE GOTOWCóW, ale skrótów z tego na co rzeczywiście szły
pieniądze. Może się nie zrozumieliśmy. Jeżeli mowa o krótkiej
charakterystyce projektu, jestem za. Nie chciałbym jednak, aby dokładnie
wszystkie materiały z moich wniosków wychodziły na światło dzienne, gdyż
w ten sposób wykorzystuję swoje umiejętności także poza ZHP.

Co do moich materiałów ze szkolenia, przyznam się, że nie mam ich.
Miałem wówczas rzutni, net i dostęp do kompa oraz wiele wiele czasu na
analizę grantów za pomocą "stop-klatki" oraz wykorzystania moich
wniosków, które kiedyś składałem. Więc przykro mi niezmiernie, że nie
pomogę.

--
Marek Jedynak
www.hss-zhp.prv.pl

choc  przynajmniej  kilka  gotowców tez by  mocno  pomagło