Re: [Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Tomek climbton w poczta.onet.pl
Śro, 2 Sie 2006, 20:22:50 CEST

witam wakacyjnie

Te pytania o fundusz grazynskiego to raczej do mnie jako kierownika
pozyskiwania srodków wiec odpowiadam!
pytania oczywiscie w skrócie
Pyt 1. Czemu regulamin tylko na stronie! (konspira!)
Jaka konspira regulamin był na stonie i w komunikatach do komend choragwi! A
dalej do hufców i srodowisk (przynajmniej powinny)

Pyt2. O wnioski czy umieszczac je na stronie?
( i tu sie zdodze z markiem) Bardzo nieprzemyslany pomysl a to dlatego ze
nawet teraz zdarzaja sie kopiowane wnioski skladane przez srodowiska a nie
zmienony jest czesto nawet komendant hufca nie mowiac juz o preliminarzu
datach itp.
Wiecej na stronie sponsoring na bierzaco umieszczamy zrodla gdzie mozna
pozyskac srodki w poszczegolnych konkursach i wiele srodowisk z tego
korzysta. Wystarczy troche checi! NA wiosne było około 20 konkursów wiec
zamiast szukac w necie po roznych stronach wystarczyło wejsc na 1 strone!

Co do skrótów lub krótkiej charakterystyki to pomyslimy nad tym to akurat
jest dobry pomysl do wykorzystania!

pozdrawiam Tomasz Łebek p.o. kier. wydziału pozyskiwania środków

ps. jezeli jakies pytanie mi umkneło na temat wydzialy czy wniosków to
chetnie odpowiem w miare wakacyjnego czasu !