[Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Czw, 3 Sie 2006, 11:34:38 CEST

Dnia Śr Sierpnia 2 2006, 20:22, Tomek napisał(a):
> witam wakacyjnie
>
> Te pytania o fundusz grazynskiego to raczej do mnie jako kierownika
> pozyskiwania srodków wiec odpowiadam!
> pytania oczywiscie w skrócie
> Pyt 1. Czemu regulamin tylko na stronie! (konspira!)
> Jaka konspira regulamin był na stonie i w komunikatach do komend choragwi!
> dalej do hufców i srodowisk (przynajmniej powinny)

Drogi Tomku, w moim hufcu nigdy nie otrzymalem jako drużynowy, czy członek
KH takich informacji. Do tego pokusiłbym się o teze że drużynowi z hufca
nie wiedzą że taki fundusz istnieje, ... "jakoś takoś" czuje że wąskie
jest grono wiedzących. A chyba winno być odwrotnie...

> ps. jezeli jakies pytanie mi umkneło na temat wydzialy czy wniosków to
> chetnie odpowiem w miare wakacyjnego czasu !

Pytanko czemu akurat są wybrane terminy skladania przez wakacjami i zaraz
po wakacjach. Może to utrudnia ilość spływająych?
Oraz ile wniosków spływa, a ile wygrywa - czyli jaki jest stosunek ?

Pozdrawiam wakacyjnie

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO