Re: [Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Tomek climbton w poczta.onet.pl
Czw, 3 Sie 2006, 22:14:04 CEST

Dokładnie nie znam kwoty zalezec to bedzie od tego ile wplat ktore wpłyneły
na konto GK bedzie zwrócone do środowisk ale patrząc na wpłaty przypuszczam
ze bedzie to kwota około 30 może 40 000 zł i oczywiscie tak jak w 1 turze
komunikat bedzie na stonie zhp oraz w komunikatach dla choragwi!
pozdrawiam
Tomasz Łebek

----- Original Message -----
From: "Marek Jedynak" <marek_jedynak w o2.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, August 03, 2006 3:42 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Tomek napisał(a):
> A dlaczego nie ? A na powaznie uznalismy ze lepiej dac dwa terminy w roku
> na dzialanie w roznym czasiei jak ktos rzespi 1 termin to moze na drugi
> zdązy! Ile wniosków spłyneło w 1 terminie o ile pamietam to 14 a wygrywaja
> te najlepsze i jedyne ograniczenie ile to ilośc kasy !
> pozdrawiam
> Tomasz Łebek

Mozesz Tomku powiedziec, jaka kwota bedzie do rozdysponowania w terminie
jesiennym? Nie chce sie porywac z motyka na slonce, a wiem, ze bede
chcial wnioskowa o ok. 4990 zl. ;)
Wiec na ile wnioskow starczy pieniazkow w turze jesiennej?

Jak dla mnie, powinna byc jedna tura w ciagu roku z Grazynskim i
rzeczywiscie dobrze ogloszona, chocby linkiem ze stroby zhp.pl czy
newsem, a newsa takiego chyba nie bylo.

MJ