[Czuwaj] Fundusz Grażyńskiego

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Czw, 3 Sie 2006, 15:42:17 CEST

Tomek napisał(a):
> A dlaczego nie ? A na powaznie uznalismy ze lepiej dac dwa terminy w
> roku na dzialanie w roznym czasiei jak ktos rzespi 1 termin to moze na
> drugi zdązy! Ile wniosków spłyneło w 1 terminie o ile pamietam to 14 a
> wygrywaja te najlepsze i jedyne ograniczenie ile to ilośc kasy !
> pozdrawiam
> Tomasz Łebek

Mozesz Tomku powiedziec, jaka kwota bedzie do rozdysponowania w terminie
jesiennym? Nie chce sie porywac z motyka na slonce, a wiem, ze bede
chcial wnioskowa o ok. 4990 zl. ;)
Wiec na ile wnioskow starczy pieniazkow w turze jesiennej?

Jak dla mnie, powinna byc jedna tura w ciagu roku z Grazynskim i
rzeczywiscie dobrze ogloszona, chocby linkiem ze stroby zhp.pl czy
newsem, a newsa takiego chyba nie bylo.

MJ