Re: [Czuwaj] Świadomość marki

Pią, 4 Sie 2006, 16:04:47 CEST

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: <parasol w harcerstwo.net>; "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy."
<czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, August 04, 2006 2:21 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Świadomość marki

A może, zwyczajnie, te środowiska ZHP,
z którymi ma kontakt ta pani psycholog, to:
...są te takie no nie wiem jak to powiedzieć
...zuchy postkomunistyczne....

Które mam (ZHP) "dorabiają gębę" ?

Może gdyby miała realny kontakt także z innymi
normalnymi (?) środowiskami ZHP
to miałaby inną opinię ?

Co robimy, ci "normalni" by odgróżnić się
od tych "zuchów".
Bo takie "zuchy" przecież nadal istnieją.

Czesław