Re: [Czuwaj] Świadomość marki

Pią, 4 Sie 2006, 16:35:34 CEST

----- Original Message -----
From: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 04 August 2006 16:04
Subject: Re: [Czuwaj] Świadomość marki

> A może, zwyczajnie, te środowiska ZHP,
> z którymi ma kontakt ta pani psycholog, to:
> ...są te takie no nie wiem jak to powiedzieć
> ...zuchy postkomunistyczne....
>
> Które mam (ZHP) "dorabiają gębę" ?
>
> Może gdyby miała realny kontakt także z innymi
> normalnymi (?) środowiskami ZHP
> to miałaby inną opinię ?
>
> Co robimy, ci "normalni" by odgróżnić się
> od tych "zuchów".
> Bo takie "zuchy" przecież nadal istnieją.

Nie znam środowiska harcerskiego z Lublina, ale kojarże osoby typu "naukowcy
KUL", stąd moje pytanie...

Z drugiej zaś strony - zamiast kwestii "co robimy, aby się róznić" (na którą
odpowiedź jest: pracujemy inaczej), wolałbym: co robimy, aby środowisk
"komunistycznych zuchów" w ZHP nie było. Po prostu nie było.

Zas druga sprawa: co robimy, aby tę "gębę" zlikwidować? Oczywiście, zawsze
będziemy miec jakąs gębę, ale szczerze, to wolałbym inną, a nie
"komunistycznego zucha".

DJD