[Czuwaj] Świadomość marki

Pią, 4 Sie 2006, 19:06:39 CEST

Dnia piątek 04 sierpnia 2006 14:21, Dominik Jan Domin napisał:

> Pochodzenie z Lublina DUŻO wyjaśnia. Ta pani psycholog to po KULu?

Akurat tak, ale ja bym tak nie ferował wyroków, bo w późniejszej rozmowie się
okazało, że TA pani studiowała n aroku z moją przyjaciółką z Lublina, która
była drużynową w ZHP i w mojej ocenie jest bardzo  kompetentna. Nie wyrażała
się nigdy jakoś specjalnie źle o swojej uczelni. Wszystkie historyjki
trzymały poziom znany z wszystkich innych renomowanych uczelni.

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski  parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec ZHP Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
Nie wolno kaniać się okolicznociom,
A prawdom kazać by za drzwiami stały (Cyprian Norwid)