Re: [Czuwaj] Świadomość marki

Sob, 5 Sie 2006, 14:29:11 CEST

----- Original Message -----
From: "Marcin Bednarski" <parasol w harcerstwo.net>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 04 August 2006 19:06
Subject: Re: [Czuwaj] Świadomość marki

Dnia piątek 04 sierpnia 2006 14:21, Dominik Jan Domin napisał:

> Pochodzenie z Lublina DUŻO wyjaśnia. Ta pani psycholog to po KULu?

Akurat tak, ale ja bym tak nie ferował wyroków, bo w późniejszej rozmowie
się
okazało, że TA pani studiowała n aroku z moją przyjaciółką z Lublina, która
była drużynową w ZHP i w mojej ocenie jest bardzo  kompetentna. Nie wyrażała
się nigdy jakoś specjalnie źle o swojej uczelni. Wszystkie historyjki
trzymały poziom znany z wszystkich innych renomowanych uczelni.

========

Kto jest kompetentny? Twoja przyjaciółka, druzynowa ZHP - czy "ta pani
psycholog"?

DJD