Wielkość obozów, było: Re: [Czuwaj] Czy nasze dzieci są bezpieczne na koloniach?

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Wto, 8 Sie 2006, 09:57:21 CEST

Jerzy Łukaszewicz napisał(a):
> A troche chwalac lubelskie srodowisko napisze, ze:
> ... w tym roku organizowalismy oboz na 420 uczestnikow! (slownie
> czterysta dwadziescia). Jesli chcecie mi powiedziec, ze to patologia,
> to jestem tego samego zdania, ale to inna sprawa.
No właśnie.
U nas w hufcu organizowane są obozy na około 300 uczestników. Niektórzy
mówią, że to kołchoz.
Ale ja znam bardziej kołchocowate obozy na 100 osób :) Dlaczego?

Nie wiem jak u was Jurku, ale u nas drużyny obozują oddzielnie, tworząc
podobozy. PRogram zupełnie niezależny, odległość taka, żeby siebie za
bardzo nie widzieć. Całość ogarnięta w jeden oboz ze względów
prawno-kuchenno-sprzętowych.

Znam obozy na 100-150 osób, które mają wspólny program i obozują namiot
w namiot. I TO bym nazwał kołchozem :]