Re: Wielkość obozów, było: Re: [Czuwaj] Czy nasze dzieci są bezpieczne na koloniach?

Magda Bawolik magdalenabawolik w wp.pl
Wto, 8 Sie 2006, 11:42:44 CEST

> Eeetam G00rek, nie znasz sie! To integracja Hufca! A najlepiej, jak sie
> jeszcze pomiesza druzyny skladami i stworzy sie druzyny obozowe :)))
>
> Pozdrawiam
> Viking

Czuwaj!

Dla mnie pomysł z mieszaniem składów drużyn to patologia (z wyjątkiem łączenia drużyn-2 w jedną, kiedy jest taka potrzeba), przecież obóz ma być podsumowaniem śródrocznej pracy harcerzy?

pozdrawiam
hm. Magdalena Bawolik
Hufiec Warszawa Praga Północ
instruktorka, która od 6 lat była w kadrze obozów właśnie dla 200-300 uczestników

Morska Żaba zabierze Cię w muzyczno-magiczną podróż po świecie.
11 i 12 sierpnia 2006! Wejdź na WWW.Frog.Gdynia.PL i przyjedź na
I Festiwal Rytmu i Ognia - FROG 2006 w Gdyni.
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fzaba.html&sid=838