Wielkość obozów, było: Re: [Czuwaj] Czy nasze dzieci są bezpieczne na koloniach?

Michał Górecki goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl
Wto, 8 Sie 2006, 14:34:45 CEST

Rafal.Suchocki w pse.pl napisał(a):

> [...]
To są szczegóły. Powinna istnieć jednostka która wspierałaby obozy jako
takie. Propogowała ich organizację, upraszczala procedury, przyglądała
się co i jak...