Re: Wielkość obozów, było: Re: [Czuwaj] Czy nasze dzieci są bezpieczne na koloniach?

Jerzy Łukaszewicz jeluk w wodn.lublin.pl
Wto, 8 Sie 2006, 14:38:00 CEST

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.listy.dyskusyjne w 4zywioly.pl>

> Nie wiem jak u was Jurku, ale u nas drużyny obozują oddzielnie, tworząc
> podobozy. PRogram zupełnie niezależny, odległość taka, żeby siebie za
> bardzo nie widzieć. Całość ogarnięta w jeden oboz ze względów
> prawno-kuchenno-sprzętowych.

Z tym "widzeniem siebie" to nie za bardzo u nas wyszlo, bo podobozy nie byly
zbyt oddalone od siebie. Ale kazdy podoboz (szczep) mial wlasna pionierke,
brame itd.
A jak bylo w szczegolach? Zapytaj sie - masz okazje, bo bylo z nami Wasze
srodowisko :) 40 osob ze Szczepu 353 WDHiGZ "Gran".

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP