[Czuwaj] Związek Harcerstwa Wiejskiego???

Adam Piwek kurierharcerski w poczta.fm
Pią, 11 Sie 2006, 20:20:14 CEST

Nie tylko w "Uwadze" dzisiaj można było usłyszeć o tym porażającym
obozie. Głośno jest też w dolnośląskich mediach - m.in. "Słowie
Polskim-Gazecie Wrocławskiej":
http://dolnyslask.naszemiasto.pl/wydarzenia/635119.html .

Adam Piwek

Kup sobie Stachursky'ego!!!