[Czuwaj] kampania wyborcza

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Pon, 28 Sie 2006, 08:43:55 CEST

Andrzej Grabowski napisał(a):

> W kontekście powyższego, co naskrobałem - zabraniamy ! Przychylam się
> do tego, żeby tworzyć
> grupy lobbystyczne, grupy nacisku, etc w celu współpracy z wszystkim
> posłami, urzędnikami, niezależnie od partii.
> Będzie nam to lepiej zrobić kiedy nie będziemyy, poprzez swoich
> instruktorów, postrzegani jako członkowie partii X,Y,Z....
> Na koniec-  temat ciężki. Tak naprawdę - mamy wśród naszych
> instruktorów wielu wspaniałych ludzi. Gdyby
> dostali swoją szansę , bycia radnymi, posłami to pewnie
> dla Polski byłoby to dobre. Ale nie w takim układzie jak teraz. Kiedy
> [...]
Przeraż mnie myślenie takimi kategoriami.
Bo tłumacząc na prostszy język, napisałeś:
"polityka, to rynsztok, dlatego zabrońmy instruktorom do niego wchodzić,
za to starajmy się ze wszystkich sił wydoić tych, którzy siędżą w tym
gównie po uszy"

I jak tu mieć nadzieję, że kiedykolwiek w tym kraju coś sie zmieni na
lepsze, jeżeli organizacja mająca wychowyać ludzi do akywności
obywatelskiej, im tego zaabrania.

Marcin Wojtczak