[Czuwaj] Jeszcze pytanie o filmy

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Śro, 30 Sie 2006, 11:46:40 CEST

Sam pomyslalem sobie, ze skoro
>nikt nic nie mowi, to musialo sie cos pozmianiac i wtedy warto sciagnac.
>Ale jak nie mozna (prawnie), to szkoda :(.

To ja jeszcze dodam, iż nie można tego odtwarzać na zbiórce/zlocie/konferencji. Prawnie.

Nie chcę rozpoczynać kolejnego flema. Tylko kilka słów marnego usprawiedliwienia. Filmów tych nie można dostać w normalnej dystrybucji, a niewątpliwie będą przydatne w pracy wychowawczej.
Sam bym je nagrał sobie na video, niemniej format divx, daje lepsze możliwości techniczne. Łatwiej też operować później płytką niż kasetą.

--
s00hy
Hufiec Warszawa Praga Północ