[Czuwaj] Nasz wizerunek

Łukasz Pierzchalski admin w torun.zhp.pl
Czw, 31 Sie 2006, 09:08:04 CEST

> Czy ktoś mi może powiedzieć, o co chodzi? Nie mam foni na kompie, a
> sam obraz aż taki straszny nie jest.
>
> Foni poza muzyką wcale nie ma, więc wiele nie straciłeś.
> I też przychylam się do zdania, że ktoś robi z igły widły...

> Pozdrawiam
> Rafał

Mówienie że są z Czeczeni oraz że rosyjscy sierżanci muszą umrzeć nie jest
chyba robieniem igły z widły.

A stwierdzenie:
> Typowa męska zabawa w wojnę, chłopców pewnym wieku to zawsze będzie
> bawić i można tez spojrzeć na to z przymrużeniem oka - wszak niejedna
> drużyna męska chętnie pogra w paintbala na prawdziwym poligonie :)

Bawić się w wojnę i pozwalać na takie rzeczy to jedna sprawa, a
opublikowanie tego to druga sprawa. Więc powinniśmy się rozróżnić te dwie
rzeczy.
Patrząc na te wszystkie filmiki "wojenne" pod kątem oka normalnego rodzica -
mogą sobie pomyśleć że albo ci ludzie mają ostro nie poukładane w głowach i
nie wiedzą co robią, albo potraktują to jako dobrą zabawę. Ja raczej
skłaniam sie ku temu pierwszemu.

Pozdrawiam

---
phm. Łukasz Pierzchalski