[Czuwaj] Nasz wizerunek

Rafał kmccoy w konto.pl
Czw, 31 Sie 2006, 13:12:55 CEST

Dnia Thursday, 31 of August 2006 09:08, Łukasz Pierzchalski napisał:
> Mówienie że są z Czeczeni oraz że rosyjscy sierżanci muszą umrzeć nie
> jest chyba robieniem igły z widły.

Ja miałem na myśli większość filmu, która nie dotyczyła akurat żartu
czeczeńskiego... Bo chyba nie wziąłeś tego... na poważnie, prawda???

> Bawić się w wojnę i pozwalać na takie rzeczy to jedna sprawa, a
> opublikowanie tego to druga sprawa. Więc powinniśmy się rozróżnić te
> dwie rzeczy.

I jedno i drugie wolno im zrobić, pytanie jest natomiast inne - czy
robiąc te rzeczy występują jako członkowie organizacji, która nie jest
zainteresowana tego typu działalnością.
Oczywistym jest, że jeśli organizacja nie jest zainteresowana taką
działalnością, to członkowie pójdą sobie po prostu i... de facto straci
na tym organizacja.

> Patrząc na te wszystkie filmiki "wojenne" pod kątem oka normalnego
> rodzica - mogą sobie pomyśleć że albo ci ludzie mają ostro nie
> poukładane w głowach i nie wiedzą co robią, albo potraktują to jako
> dobrą zabawę. Ja raczej skłaniam sie ku temu pierwszemu.

A ja raczej ku drugiemy, gdyż:
- każdy z mężczyzn ma w sobie coś z chłopca
- każdy obecny dorosły pamięta do dzisiaj "Czterech Pancernych i Psa",
klossa itp filmy wojenne.

Pozdrawiam
Rafał

--