[Czuwaj] Nasz wizerunek

Czw, 31 Sie 2006, 14:11:44 CEST

----- Original Message -----
From: "Rafał" <kmccoy w konto.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 31 August 2006 13:12
Subject: Re: [Czuwaj] Nasz wizerunek

> Bawić się w wojnę i pozwalać na takie rzeczy to jedna sprawa, a
> opublikowanie tego to druga sprawa. Więc powinniśmy się rozróżnić te
> dwie rzeczy.

I jedno i drugie wolno im zrobić, pytanie jest natomiast inne - czy
robiąc te rzeczy występują jako członkowie organizacji, która nie jest
zainteresowana tego typu działalnością.
Oczywistym jest, że jeśli organizacja nie jest zainteresowana taką
działalnością, to członkowie pójdą sobie po prostu i... de facto straci
na tym organizacja.

Po pierwsze: ocena działań moja jest inna: jesli nie można tego
opublikowac - tym bardziej nie można tego robić.

Po drugie: Nie zakładałbym kategorycznie, że organziacja na tym straci. Ba
najpierw trzeba odpowiedzieć, czy organizacja to popiera. Jesli nie - a na
moje to nie sa działania harcerskie - to nie straci na odejściu takich
ludzi.

DJD