[Czuwaj] Nasz wizerunek

Czw, 31 Sie 2006, 13:03:36 CEST

----- Original Message -----
From: "Rafał" <kmccoy w konto.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 31 August 2006 08:58
Subject: Re: [Czuwaj] Nasz wizerunek

Dnia Wednesday, 30 of August 2006 21:06, Michał Górecki napisał:
> Skoro już wymieniłeś OBIE metody spędzania wolnego czasu...
> <rotfl>

> Lata mijają, a pewne rzeczy pozostają takie same :)

Racja - nie zmienisz mózgu dzieci płci męskiej przed ich narodzeniem :P

===
DJD:
Zmienisz. Wystarczy żone faszerować mieszanką hormonalną. Jesli myslisz o
zmianie płci. Do innych zmian, jak np. FAS, wystarczy podlewanie jej
piwkiem.

===

P.S. Tak się jeszcze zastanawiam, czy przed II wojną światową istniały
podobne drużyny promilitarne i jaki był ich ewentualny wpływ na rozwój
działania podziemia podczas okupacji.

===
DJD:

Nie słyszałem nigdy o takich.

Przeciwnie, słyszałem, że kierownictwo SzSz miało SPORE wątpliwości co do
udziału harcerzy w akcjach zbrojnych. Kiedy powstały GS?

Inna sprawa, ze na dzień dzisiejsz historia harcerstwa to tylko 3 akcje
zbrojne SzSz i na tym koniec...

DJD