[Czuwaj] harcerska moda...

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Wto, 5 Gru 2006, 01:03:33 CET

Dnia 04-12-2006, pon o godzinie 19:14 +0100, Bogdan Ciechomski
napisał(a):
> Ja nic nie krytykowałem. Zwróciłem tylko uwagę że nie pisano o zmianach
> (nawet kosmetycznych) w ZHP

W sumie ja się z tego cieszę. "Reforma" budzi tak duże kontrowersje
wewnątrz związku, że dziennikarze jeśli zaczeliby drązyć temat to nic
dobrego by z tego nie wyszło. Zwyczajnie mają tendencje do nie
wspominania o dobrych stronach a wyciąganiu wszystkich złych, co w sumie
jest logiczne, bo ilość informacji w komunikacie że wszystko idzie jak
powinno jest prawie zerowa(bo tak powinno być), więc kto by to czytał?

Pozdrawiam
pwd. Daniel Dobrijałowski