[Czuwaj] harcerska moda...

Wto, 5 Gru 2006, 12:55:33 CET

----- Original Message -----
From: "Seascout" <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, 04 December 2006 18:39
Subject: RE: [Czuwaj] harcerska moda...

Ale umówmy się, że to co szumnie nazywa się reformą mundurową, powinno być
nazwane korektą mundurową.

Bo cała - nazwijmy to - "reforma" skończyła się poprawieniem kroju munduru,
znacznym poprawieniem jakości materiału, dodaniem nowego nakrycia głowy,
rezygnacji z szarego sznura i rezygnacją z wywijek.

I, wobec oporu naszej organizacji na jakiekolwiek zmiany, mamy jeszcze
wartość dodaną. Przez kilka lat nikt nie pozwoli nic zmienić w mundurach, bo
przecież w 2005 była, nazwijmy to, "reforma".

A na międzynarodowej konferencji do znajomej harcerki podeszła jej
zagraniczna koleżanka i powiedziała: mieliście zmienić mundury - kiedy to
zrobicie? (koleżanka z Polski była w tzw. "nowym" mundurze).

Bo tak naprawdę, to nie zmieniliśmy w mundurach nic.

Całkowicie popieram.

I tak naprawdę, będąc za reformą... nie mam ochoty zmieniać mojej budeswerki
(harcerz jest oszczędny) ani kazać moim harcerzom wydawania kupy kasy na
(prawie) to samo, skoro ich mundury się trzymają bez zarzuty (no dobra,
berety trzeba wymienic, mój "harcerski" jest w strzępach, ale raczej zaufam
jakości niemieckiej armii...

DJD