[Czuwaj] harcerska moda...

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Wto, 5 Gru 2006, 13:17:43 CET

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, December 05, 2006 12:55 PM
Subject: Re: [Czuwaj] harcerska moda...

Ale co by się miało zmienić żeby była to "reforma" a nie "korekta"?
koszule miałyby się zmienić na bluzy czy swetry?
kolor na radykalnie odmienny od zielonego/khaki/szarego?
zostawić tylko jedno nakrycie głowy (tylko beret? tylko kapelusz? tylko
baseballówka? tylko czapka z daszkiem w stylu US Army patrol?)

> Całkowicie popieram.
> I tak naprawdę, będąc za reformą... nie mam ochoty zmieniać mojej
budeswerki
> (harcerz jest oszczędny) ani kazać moim harcerzom wydawania kupy kasy na
> (prawie) to samo, skoro ich mundury się trzymają bez zarzuty (no dobra,
> berety trzeba wymienic, mój "harcerski" jest w strzępach, ale raczej
zaufam
> jakości niemieckiej armii...
> DJD

Wększość drużyn jednak nosiła "musztardy" i dla nich zmiana jest
rzeczywiście zmianą jakościową.. W tym wypadlku nowy mundur to nie jest
"prawie to samo", ale coś dużo lepszego.

GS