RE: [Czuwaj] Jak działać w takiej organizacji ?

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 6 Gru 2006, 00:08:51 CET

(...)
> Co ja mam powiedzieć takiej dziewczynie? Że Braterstwo,
> Partnerstwo, Przyjaźń i takie tam  inne głupoty to nie w ZHP
> tylko u dzieci w piaskownicy? Jak tego wszystkiego po prostu
> nie zaorać?

Powiedz jej żeby skierowala sprawe do Sadu Harcerskiego. O ile dobrze znam
przepisy, to NAJPIERW należy skontaktowac się z osoba ktorej chce się
udzielic nagany i dac jej szanse wytlumaczenia się.

Jeśli znasz calosc tej sprawy i nikt się z nia wczesniej nie kontaktowal, to
wygrana ma w kieszeni.

Pozdrawiam

Tomek Grodzki