[Czuwaj] Referaty w chorągwi podkarpackiej

13RDH "Gacki" gacki w poczta.onet.pl
Śro, 6 Gru 2006, 02:53:43 CET

Właśnie dostałem maila od dotychczasowego kierownika referatu wędrowniczego
w chorągwi podkarpackiej, który mnie lekko poraził.
Na zjeździe chorągwi wybrana została poprzednia komendantka, w związku z tym
i skład komendy nie zmienił się znacznie (bodajże jedna osoba zamiast w
komendzie jest w sądzie harcerskim). Jednakże, mimo wcześniejszych
deklaracji, doszło do rozwiązania dotychczasowych referatów wszystkich
pionów metodycznych. Teraz wszystko ma zależeć od jednej z członkiń
komendy - wybranej na opiekunkę referatów z ramienia chorągwi. Ma ona
zadecydować, czy referaty są potrzebne, kto ma do nich należeć, a przede
wszystkim kto będzie nimi kierował. Moim zdaniem w komendzie chorągwi ktoś
nie poczytał sobie o metodyce poszczególnych pionów, albo poczytał, ale ze
zrozumieniem już jest na bakier.

Z działań jakie podjęto, to dotychczasowy kierownik referatu poinformował o
sprawie Wydział Wędrowniczy. Ja po jego mailu spytałem się, czy potrzebuje
jakiegoś wsparcia - np. zasięgnięcia opini u członków listy Czuwaj. Stąd mój
post.

Jerzy Mil
13RDH "Gacki" im. gen W. Sikorskiego