[Czuwaj] Jak działać w takiej organizacji ?

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Śro, 6 Gru 2006, 09:43:17 CET

Janusz Sikorski napisał(a):
> ps. zaliczka była na ogromna kwotę 92 zł (z 1% i chyba to ich boli że
> nie przejeli tej kasy. Ja sie proszę o zaliczke od ponad miesiąca, a
> oni mi ściemniają że juz zaraz już jutro i tak trwać będą do 15
> grudnia w nadzieji że nie zdążę wydac pieniędzy i położą na nich
> łapę... tyle że ja pracuje więc wydam swoją kasę) heh Harcerstwo :(
> Ot opis szarej rzeczywistości jednego hufca (a myślę że takich jest
> dużo niestety)

Witam,

Rozumiem Twoje rozgoryczenie ale proszę Cię nie przesadzaj. Nawet jak
nie wydasz pieniędzy z 1% do 15 grudnia to nikt nie położy na nich łapy.
One i tak nadal są do Twojej dyspozycji.

Kowlak