[Czuwaj] Jak działać w takiej organizacji ?

Przemysław 'Chaber' Chabros chaber w uznam.net.pl
Śro, 6 Gru 2006, 13:31:12 CET

On Śr, Grudnia 6, 2006 09:43, Piotr Kowalski wrote:

> Witam,
>
> Rozumiem Twoje rozgoryczenie ale proszę Cię nie przesadzaj. Nawet jak
> nie wydasz pieniędzy z 1% do 15 grudnia to nikt nie położy na nich łapy.
> One i tak nadal są do Twojej dyspozycji.
>
> Kowlak

A jak rodzcie za pytają "gdzie druh wydał nasze pieniążki?" odpowiesz
"mamy tak wielką orgazniacje, tylu harcerzy ... a pieniążków tak dużo
wpływa, że długo się to liczy ;)" [zart - odpowiedz jaką moi wędrownicy
wymślili jak będzie się ktoś pytał o 1%, tak by harcerstwo nie traciło w
oczach rodziców].

Tak jak u mnie wpłaty za rok 2003 zbierane w 2004 zostały dosłownie
wyżebrane z hufca w listopadzie 2006r. pozostałe jeszcze "liczą i piszą
przelewy, bo dużo zer mają" ...

--
Pozdrawiam i Czuwaj!
phm. Przemysław "Chaber" Chabros HO