[Czuwaj] Poszukiwana stanica na lato 2007

Marcin Wojtczak majcin w autograf.pl
Czw, 7 Gru 2006, 09:02:08 CET

TOGRO.pl napisał(a):
> [...]
jest też tylko jeden minus
bezpośrednie sąsiedztwo bazy hufca Węgorzewo, powodujące zagęszczenie
harcerzy na metr kwadratowy lasu niespotykane nigdzie indziej. nie wiem
też jak jast w bazie Otwocka, ale w bazie Wegorzewa uzyskanie zgody na
ognisko graniczy z cudem.

Marcin Wojtczak