Re: [Czuwaj] Osobowość prawna a 1 procent

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Czw, 7 Gru 2006, 14:59:44 CET

>  te  wpłaty przez urzedy  spowoduja  to  ze  druzyny  beda   musialy >
swoich   prosic darczyncow  o przedstawiane dowodow  wplat  zeby  wyciagnac
> swoje     pieniadze   bo us   bede  przelewaly globalnie  jedna   kwote
i > to po  31 majau  albo i  pozniej

> DM

Niestety masz rację. Z punktu widzenia jednostek ZHP nowe rozwiazanie jest
niestety niekorzystne. Ono jest dobra dla fundacji ogólnopolskich o znanych
nazwach, bezoddziałowych typu WOŚP, Ochojska itp.
Myślę, że nasi członkowie raczej nie podejdą do tematu tak, ze oto zbieramy
środki na ZHP i jego działalność. Przyzwyczailiśy się już, że te pieniądze
wpływają do środowisk. I o to walczyliśmy z poprzednią GK.
Trzeba wypracować jakąś koncepcję :-)
SW