[Czuwaj] interpelacje

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 7 Gru 2006, 19:39:43 CET

::
::a.. czy  sa  odpowiedzi na te  interpelacje   ?
::a.. 9  jest spotkanie  RN

9.12 jest spotkanie konwentu RN z przewodniczącymi rad chorągwi i
komendantami chorągwi, a nie spotkanie RN.

::a.. Interpelacja - hm. Bronisław Turkiewicz

Konwent RN otrzymał ustne wyjaśnienia dotyczące sprawy zawartej w
interpelacji. Nie wytłumaczono mi dlaczego nie odpowiedziano w terminie
(choć mówiono o wzajemnym szacunku władz do siebie).

::a.. Interpelacja - Sąd Harcerski Chorągwi Lubelskiej

Pismo wpłynęło do sekretariatu GK, ale jeszcze nie wpłynęło do sekretariatu
RN :)

Jednocześnie, NSH - na moją prośby objęcia nadzorem sprawy tzw. "lubelskiej"
- skierował ja do ponownego rozpatrzenia w I instancji.

Pozdrawiam

Seascout