[Czuwaj] 1 %

Daniel Dobrijałowski orcus w ekoterm.net
Czw, 7 Gru 2006, 23:26:23 CET

> I tu się zgadzam z zastrzeżeniem jednakże, że środki na to bedą pochodziły
> z pieniedzy "bezprzydziałowych". Moim zdaniem, najważniejszą jest zasada
> że kasa trafia do srodowiska z którego pochodzi (wielu darczyńców zawsze
> mi to zastrzega, Oni ufają mi osobiście i dlatego przekazują pieniądze).
> Problemem będzie stworzenie dobrego systemu ale wierzę że jest to możliwe.

Tak się zastanawiam. To przecież można zrobić pół-automatycnzie. Tzn. że
darczyńca wypełnia formularz w internecie i następnie podaje numer
transakcji w tytule przelewu na 1%.

Moje pytanie do osób bardziej zorientowanych - jak przekazuje się 1%.

Według mnie to wygląda tak:
1. Wpłacasz pieniądze na konto ZHP.
2. Wypełniasz PIT podając kwotę jaką przelałeś na ZHP.

Jeśli się mylę to sprostujcie.

Taki sposób wpłaty jest w miarę prosty do ogarnięcia dla informatyków.
Ciekaw jestem co na to księgowi i jak wygląda nasza komunikacja z
bankami(czy dostajemy np. dane przelwów w formie elektronicznej). Temat
jest bardzo ciekawy, bo może wiele ułatwić w naszej organizacji.

Pozdrawiam
Daniel Dobrijałowski