[Czuwaj] harcerska moda...

Bogdan Ciechomski bogdan288 w o2.pl
Wto, 12 Gru 2006, 22:06:58 CET

>Osobnym tematem jest jak daleko można pójść z reformą munduru, aby to
>nadal był mundur... Co jest mundurem? Co już kolekcją ubioru?
>U nas problemem jest to, że nie wyobrażamy sobie zapięcia Krzyża na
>(tfu!) cywila, chociaż przed wojną tak się robiło, a mundur to tylko to
>na czym nosi się krzyż. Mamy ciągle w organizacji spory korpus [...] ludzi
>którym granatowa marynarka kojarzy się raczej z
>konduktorem PKP niż ze strojem klubowym.

Ja sobie wyobrażam przypięcie do cywila, tylko raczej tak jak przed wojną do
marynarki, może jeszcze koszuli, swetra. Niestety obecny regulamin nie
pozwala tego zrobić. Oczywiście nie mówię o każdym ubraniu. Nie wyobrażam
sobie krzyża na podkoszulce czy jakiejś bluzie z nadrukiem czy haftem (chyba
że specjalny, pod krzyż).
Co do stroju klubowego który w zasadzie nosi się tylko w klubie albo do
niego dojeżdżając wolałbym raczej po prostu garnitur z krzyżem