[Czuwaj] pytanie sentymentalne

Piotr Kowalski szare.szeregi w wp.pl
Śro, 27 Gru 2006, 22:14:44 CET

Czy trafilibyscie teraz do tego miejsca, gdzie skladaliscie:
> a) Obietnice Zucha,
no pewnie, że bym trafił. Przechodzę tam prawie codziennie. Bo składałem
obietnicę na boisku mojej podstawówki. Czyli Łódź, ul. Szpitalna 9/11. A
obietnica odbyła się na 70-leciu 12 Łódzkiej Drużyny Harcerskiej. a
rzecz cała miała miejsce w 1987 roku - dawno :(
> b) Przyrzeczenie Harcerskie,
nad morzem w Jarosławcu - nasza hufcowa baza. Sierpień 1989. Ale nie
wiem czy ostatecznie bym rozpoznał przy którym to falochronie było :)
> c) Zobowiazanie Instruktorskie
I tu jest problem. bo chociaż to było najmniej dawno :) bo w 1996 roku
ale nie pamiętam gdzie dokładnie. To znaczy wiem w jakiej miejscowości
ale chyba na miejsce to bym nie trafił.

Kowlak