[Czuwaj] CSI

TOGRO.pl togro w togro.pl
Śro, 1 Lut 2006, 21:41:07 CET

Mam wrażenie, że Adam Kocher na spotkaniu Rady Naczelnej powiedział
wyraźnie, że ŻADNA z osób, które dotychczas czynnie pracowały w CSI, nie
zgodziła się objąć funkcji szefa CSI.

Czyli gdzieś ktoś mija się z prawdą. Nie wiem, kto i gdzie, ale napawa mnie
to pewnym niepokojem.

I może ważniejsze jest żeby coś się zaczęło dziać, ale nie należę do osób,
które lubią być wprowadzane w błąd.

Tomek