[Czuwaj] CSI

Andrzej Grabowski andrzej w harcerstwo.net
Śro, 1 Lut 2006, 21:47:59 CET

 Hej!

Dobrze Aniu że się odezwałaś ( pozdrowienia dla Śląska).
Ja niestety ma po RN mieszane uczucia, delikatnie mówiąc - jak chodzi o
program.
Panuje jakiś zastój, może nie we wszystkich sprawach ale jednak. Sprawa CSI
jest tego przykładem.
Rzeczywiście o tym , że Ania Filipow rezygnuje wiedzieli wszyscy, którzy się
interesowali
sprawami kształcenia w związku.  Każda ekipa kandydatów na naczelnika
deklarowała swoje pełne przygotowanie do
szybkiego wejścia w struktury GK. Normalnie aż miło było słuchac jacy to
wszyscy są gotowi do działania.
Jednym z atutów ( dla niektórych najważniejszym) było doświadczenie w pracy
GK dh Teresy oraz jej członków GK ( komendantów chorągwi).
Można było się domyślać, że ich start w przypadku wygrania wyborów  będzie
najbardziej bezproblemowy.
Wielu z delegatów święcie w to wierzyło. Dzisiaj coś widzę, że to chyba nie
wypaliło.
Na RN mówiłem do GK, że nie widać tego co robią bo zupełnie o tym nas,
instruktorów nie informują.
Dh Teresa podeszła do tego ze zrozumieniem i czekam pilnie na zmianę tej
sytuacji.
Sprawa CSi jest na razie niezrozumiała  i mam nadzieję, że zostanie szybko
wyjaśniona.
Ponieważ jestem w komisji programowej i pracy z kadrą będę starał się
monitorować sprawę bo jest dla nas wszystkich bardzo ważna.

Pozdrawiam

Andrzej