[Czuwaj] Kto kogo nie gryzie - bylo: Goorek Komisarzem!

Jerzy Łukaszewicz jerzy.lukaszewicz w zhp.lublin.pl
Pią, 3 Lut 2006, 10:08:13 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>

> Natomiast być może uda się przekonać większość organizacji, że skauci nie
> gryzą. I że "I TY JESTEŚ SKAUTEM" ;)

No i widzisz g00rek cos narobil tym zdaniem? ;)
W kazdym razie ja dodam od siebie, ze wolalbym abys, jako komisarz,
przekonywal skautow, ze harcerze nie gryza. Bo nie zapominaj, ze jestes
NASZYM Komisarzem. Oczywiscie wspolpraca z zagranica musi byc obustronna,
ale z akcentem na ZEWNATRZ. Tu nie chodzi o "uswiatowienie" naszych
harcerzy. Tu chodzi o ich reprezentowanie w swiecie.
Mysle, ze mnie dobrze rozumiesz. Bo takiej pracy zycze ci calym serem. :-)

phm. Jerzy Łukaszewicz
Hufiec Lublin ZHP