[Czuwaj] ja skautem?

Pią, 3 Lut 2006, 11:59:27 CET

druzynowy w czarna13.pl napisał(a):
> [...]
Generalnie nie wtrącam się w przepychanki ideologiczne instruktorów
funkcjonujących na tej liście, jako że ciekawią mnie wszystkich poglądy,
staram się je zrozumieć, choć rzadko je podzielam w całości. Ale
powyższy post nie jest głosem w dyskusji, ale próbą zwrócenia na siebie
uwagi. Nie znam druha Maćka, ale postawiłbym sporo, że jest studentem I
roku prawa ( na I roku jest logika ). Jeśli tak nie jest, to
przynajmniej takie wrażenie robi ten post. Paplanina prawnicza w całkiem
niezłym wydaniu. Upraszam o prowadzenie rozmowy na zrozumiałym dla
wszystkich poziomie i nie żonglowanie gwarą zawodową bez wyraźnej
potrzeby. Każdy z nas może przepisać troszkę podręczników z własnej działki.
Trochę to tak, jakby w dyskusji o harcerstwie na Białorusi pewna
niezwykle miła druhna wywiodła elaborat na temat etymologii słowa Białoruś.
Rynio