[Czuwaj] ja skautem?

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Pią, 3 Lut 2006, 12:27:19 CET

Witam,

Ryszard Rutkowski byl uprzejmy napisac:

> Rafał, z całym szacunkiem dla Ciebie, ale albo wskażesz w
> moim poście fragment, w którym nazwałem w ten sposób tego
> druha, albo podpisz się pod tym stwierdzeniem swoim
> nazwiskiem i nie wciskaj mi tego typu chamskich stwierdzeń w
> usta, bo nie zwykłem tak mówić.
>
> hm. Ryszard Rutkowski
alez wiesz jako prawnik szczegolnie, ze nie koniecznie trzeba
cos napisac wprost, aby wyniesc z pewnej wypowiedzi zalozone
wrazenie. Ja takie wlasnie wrazenie, ktore zwerbalizowalem,
wynioslem z Twojej wypowiedzi i dlatego napisalem to otwartym
tekstem na liste.
Jesli ja wynioslem takie wrazenie po Twojej wypowiedzi to istnieje
domniemanie, ze jeszcze pare osob moglo tez tak to zrozumiec,
a to daje mi legitymacje do napisania tego, co napisalem
w poprzednim liscie.

Byc moze Twoim zamiarem bylo co innego wiec nie oceniam Twojej
wypowiedzi i zauwaz prosze, ze dodalem wszedzie usmieszki,
aby potraktowac to jako zreczny erystyczny chwyt.
Bo zrecznosci formulowania mysli i zamiarow oraz lekkiego
piora masz az w nadmiarze:-)

pozdrawiam
R. Bednarczyk