STOP!!! Re: [Czuwaj] ja skautem?

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pią, 3 Lut 2006, 12:38:28 CET

----- Original Message -----
From: "Rafal Bednarczyk" <amfarm w aster.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, February 03, 2006 12:27 PM
Subject: RE: [Czuwaj] ja skautem?

Witam,

Ryszard Rutkowski byl uprzejmy napisac:

> Rafał, z całym szacunkiem dla Ciebie, ale albo wskażesz w
> moim poście fragment, w którym nazwałem w ten sposób tego
> druha, albo podpisz się pod tym stwierdzeniem swoim
> nazwiskiem i nie wciskaj mi tego typu chamskich stwierdzeń w
> usta, bo nie zwykłem tak mówić.
>
> hm. Ryszard Rutkowski
alez wiesz jako prawnik szczegolnie, ze nie koniecznie trzeba
cos napisac wprost, aby wyniesc z pewnej wypowiedzi zalozone
wrazenie. Ja takie wlasnie wrazenie, ktore zwerbalizowalem,
wynioslem z Twojej wypowiedzi i dlatego napisalem to otwartym
tekstem na liste.
Jesli ja wynioslem takie wrazenie po Twojej wypowiedzi to istnieje
domniemanie, ze jeszcze pare osob moglo tez tak to zrozumiec,
a to daje mi legitymacje do napisania tego, co napisalem
w poprzednim liscie.

Byc moze Twoim zamiarem bylo co innego wiec nie oceniam Twojej
wypowiedzi i zauwaz prosze, ze dodalem wszedzie usmieszki,
aby potraktowac to jako zreczny erystyczny chwyt.
Bo zrecznosci formulowania mysli i zamiarow oraz lekkiego
piora masz az w nadmiarze:-)

pozdrawiam
R. Bednarczyk

--
Hej ! HEj ! HEj !

Spokojnie Druhowie!

czy mozecie sobie na priva wyjasnic kwestie sporne? Bo sie robi niesmacznie
od wycieczek osobistych. Ja tez nie jestem doskonaly i czasem zdarza mi sie
zagalopowac (czy w klusie z konia spasc ;) ).

Czy mozemy powrocic do tematu? :)))

Pozdrawiam i Ryszarda i Rafala i Rafala i Rafala i goorka i wszystkich nie
wymienionych z imienia i nazwiska, ksywy, itd. :)))
Viking-Szczecin