[Czuwaj] ja skautem?

Michał Górecki g00rek w wp.pl
Pią, 3 Lut 2006, 13:03:11 CET

Rafal Bednarczyk napisał(a):
> oj dlaczego tak uwazasz? Bo zrobil rozbior logiczny pewnego
> twierdzenia?

A to ciekawe, skąd u ciebie taka chęć obrony Maćka? ;)

Nie chcę wypowiadać się zbyt kategorycznie, gdyż łączą mnie z Maćkiem
niemalże sąsiedzkie stosunki (Zacisze jest na terenie działania mafii
wołomińskiej ;) ale napiszę tylko, że rzeczywiście powinniśmy chyba
używać sformułowań zrozumiałych dla ogółu - w dyskusji na forum publicznym.

Nie byłoby chyba sensu gdybym w dyskusji mundurowej wymądrzał sie o
dokłądnych typach splotów, wyższości splotu satynowego nad atłasowym,
różnicach w mierzeniu gramatury nici chińskich od polskich, skoku
splotu, wzajemnym wykluczaniu się aprtetur zmiękczających i
antypillingowych, czy dekatyzacji, albo maszynach dwugłowicowych do
skarpet i getrów :]

Czasami na tej liście pojawiają się takowe hermetyczne sformułowania,
które musz brzmieć śmiesznie właśnie dla osób dla których są chlebem
powszednim.

A z Ryśkiem sie nie kłócić, bo przecież "wszystkie Ryśki to fajne
chłopaki". :)