[Czuwaj] ja skautem?

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pią, 3 Lut 2006, 13:19:17 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <g00rek w wp.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, February 03, 2006 1:03 PM
Subject: Re: [Czuwaj] ja skautem?

> A to ciekawe, skąd u ciebie taka chęć obrony Maćka? ;)
>
> Nie chcę wypowiadać się zbyt kategorycznie, gdyż łączą mnie z Maćkiem
> niemalże sąsiedzkie stosunki (Zacisze jest na terenie działania mafii
> wołomińskiej ;) ale napiszę tylko, że rzeczywiście powinniśmy chyba używać
> sformułowań zrozumiałych dla ogółu - w dyskusji na forum publicznym.

Ja mysle, ze ten glos w dyskusji byl wentylem bezpieczenstwa, ktory na moich
ustach wywolal usmiech. I wole takie wypowiedzi, niz takie, ktore wywoluja
szczekoscisk. Dlatego Macku dziekuje teraz publicznie za ten email :)

Wydaje mi sie, ze rozbior logiczny byl niezwykle ciekawy ;)

> Nie byłoby chyba sensu gdybym w dyskusji mundurowej wymądrzał sie o
> dokłądnych typach splotów, wyższości splotu satynowego nad atłasowym,
> różnicach w mierzeniu gramatury nici chińskich od polskich, skoku splotu,
> wzajemnym wykluczaniu się aprtetur zmiękczających i antypillingowych, czy
> dekatyzacji, albo maszynach dwugłowicowych do skarpet i getrów :]

To bylo bardziej zrozumiale, co napisales niz to co napisal Maciek ;))) I
jesli bylo by w temacie "dyskusja o mundurze", to chetnie uslyszalbym co
masz do powiedzenia w kwestii technicznej :) Tak samo uwazam, ze Maciek mogl
tak napisac pod katem logicznej definicji, czy porownania definicji.
Zgodzisz sie chyba ze mna? :)

> Czasami na tej liście pojawiają się takowe hermetyczne sformułowania,
> które musz brzmieć śmiesznie właśnie dla osób dla których są chlebem
> powszednim.

I dobrze, bo pojawiaja sie tez i kwasy i rozne inne wypowiedzi, wiec taki
glos w dyskusji, ktory moze rozladowac atmosfere i sprawic, ze podejdziemy
do siebie samego z dystansem :)))

> A z Ryśkiem sie nie kłócić, bo przecież "wszystkie Ryśki to fajne
> chłopaki". :)

Skoro fajne chlopaki, to i klocic i smiac sie z nimi jest fajnie.

Pozdrowienia dla Ryszarda :)
Viking-Szczecin