[Czuwaj] O sposobie prowadzenia dyskusji

Rafal Bednarczyk amfarm w aster.pl
Pią, 3 Lut 2006, 13:24:39 CET

Witajcie,

nasz moderator Michal Gorecki byl uprzejmy napisac:

> A to ciekawe, skąd u ciebie taka chęć obrony Maćka? ;)
bo nie popelnil zadnej niestosownosci
A to nie jest dla Ciebie oczywiste, ze sugerujesz jakis
inny powod tlumaczacy moje zachowanie?

> Nie chcę wypowiadać się zbyt kategorycznie,
[...]
> rzeczywiście powinniśmy chyba używać sformułowań zrozumiałych
> dla ogółu - w dyskusji na forum publicznym.
no kiedys rekordy popularnosci na liscie bil "kurs erystki"
autorstwa Olka Senka i jakos nikt nie protestowal, ze slownictwo
niezrozumiale jest.

> Nie byłoby chyba sensu gdybym w dyskusji mundurowej wymądrzał
> sie o dokłądnych typach splotów,[...]
ale Maciek chyba nie uzywal slownictwa prawniczego i nie opisywal
prawniczych sformulowan. W tym duchu nie trafia do mnie Twoje
porownanie, tak jak nie trafialo porownanie Ryska

> A z Ryśkiem sie nie kłócić, bo przecież "wszystkie Ryśki to
> fajne chłopaki". :)
no ale ja sie z Ryskiem wlasnie nie kloce - nie wiem skad takie
wrazenie powstalo. Natomiast poniewaz moj przeswietny kolega z RN
Ryszard jest czlonkiem komisji RN odpowiedzialnej tak bardzo
za slowo pisane i rozumiane pozwolilem sobie zauwazyc, ze ktos
moglby, byc moze opacznie, zrozumiec to co napisal.

pozdrawiam serdecznie, szczegolnie Ryszarda
R. Bednarczyk