[Czuwaj] ja skautem?

Pią, 3 Lut 2006, 13:41:05 CET

----- Original Message -----
From: "Seascout" <seascout w go2.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 03 February 2006 00:17
Subject: [Czuwaj] ja skautem?

PS> A czy ktoś może mi to zdanie Vikinga przetłumaczyć na angielski?

Br...

Rafale, nie uczyli Cię o tłumaczeniach?

Przetłumacz mi zdanie: Dziadek Dominika miał na imię Dominik :) na norweski.

O ile nie pochrzaniły mi się języki skandynawskie, jest rozróznienie
"farmar" jako ojca matki od "farfar" jako ojca ojca.

A ja Ci nie powiem, który mój dziadek miał na imię Dominik :).

DJD

PS. I zejdźmy z argumentów translatorskich, bo mnie krew zalewa, gdy głąb w
filmach czy książkach tłumaczy angielskich czy amerykańskich "scouts" na
"harcerzy".