[Czuwaj] ja skautem?

Ania Miszczak ania.poziomka w wp.pl
Pią, 3 Lut 2006, 14:18:02 CET

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, February 03, 2006 1:41 PM
Subject: Re: [Czuwaj] ja skautem?

> PS. I zejdźmy z argumentów translatorskich, bo mnie krew zalewa, gdy głąb
> w filmach czy książkach tłumaczy angielskich czy amerykańskich "scouts" na
> "harcerzy".

A dlaczego by nie? ;)  I dlaczego głąb?
Pytam, bo często w  tej dyskusji dla wielu osób jednak scout = harcerz.  :)
No dobra, wiem, że się czepiam słów. Ale od sailora i żeglarza sie zaczęło.
:)
A co do niepodłegłości i BiPi - Imperium Brytyjskie w jego czasach było
rządzone przez Anglików. On był oficerem angielskim. Chyba trochę inaczej
widział kwestię niepodległości niż dajmy na to mieszkaniec Indii...
Swoją drogą - ciekawe, czy w ogóle takim tematem jak niepodległość się
zajmował. Ktoś wie może?

Anka Miszczak
Hufiec Szczecin-Szczecin