[Czuwaj] O sposobie prowadzenia dyskusji

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pią, 3 Lut 2006, 15:18:11 CET

Że każdy z nas jest większym lub mniejszym specjalista w danej dziedzinie. I
niejednokrotnie ma szansę popisać się zdobytą wiedzą. Ja podobnie jak
Ryszard odebrałem post Maćka, jako próbę zwrócenia na siebie uwagi. Choć nie
wykluczam faktu, iż mogło być inaczej.

Jestem także zwolennikiem tezy, iż powinniśmy jak najbardziej upraszczać
przekaz, sięgając po nacechowany terminami fachowymi przekaz tylko wtedy
kiedy nie ma się innego wyjście. Inaczej inni będą odbierać nas (czy tego
chcemy czy nie ) jako eeee... pełnych powietrza pyszałków ( prosiłeś abym
nie używał zwrotów nacechowanych emocjami).

To co? Kolejny ping-pong? ;-)

--
s00hy