RE: [Czuwaj] Romantycy i Pozytywiści (było: Skautem, ale przede wszystkim harcerzem)

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Pon, 6 Lut 2006, 12:44:42 CET

-----Original Message-----
From: Rafal.Suchocki w pse.pl
Sent: Monday, February 06, 2006 12:09 PM
To: czuwaj w listy.czuwaj.net

" nie będziemy
współpracować z wrogiem"

G00rek nie jest postacią znikąd. Zanim został komisarzem przez wiele lat był
instruktorem wydziału wędrowniczego, choć sam pamiętam rozmowy w których
taką współpracę traktowano jako służenie "układowi".  Zgodzisz się, że nie
tędy droga?

=====
Maciek:
Widzisz, a mnie nie chodzi o kompetencje nowego komisarza, czy jego
pochodzenie :-))). (Poza tym gorek to chłopak z Pragi, czyli na pewno nie "z
nikad" ;)))
Mnie się wydaje, ze ludzi kompetentnych znajdziemy po obu stronach pewnie na
kazda z funkcji w związku... Tylko ja mam wrazenie, ze wybor miedzy opcja
"pozytywistyczna" a "romantyczna" na przyszłość ZHP już zostal dokonany
czesciowo, troche tylnymi drzwiami, nieoficjalnie... Dokonuje się poprzez
wcielanie w zycie "rozwiązań pozytywistycznych" z poparciem władz związku, z
tym, ze te rozwiązania nie zostaly poprzedzone dyskusja na temat spójnego
ideowego określenia się organizacji... Stoimy w rozkroku (kiedys już ten
watek na liscie się przewinal). A szkoda, bo gdyby się organizacja
określiła, wiedziałbym , czy to nadal moja organizacja...

====
From: Rafal.Suchocki w pse.pl

Trzeba by było spytać władze. Niemniej pomyśl nad odpowiedzią: dlaczego to
Michał Górecki został komisarzem, a nie Maciej Syska.

====
Maciek:
Hmmm... Maciej Syska nigdy tego nie rozważał... Ale chetnie usłyszę
rozwiniecie twojej mysli... Teze, której ten fakt ma dowodzic?

====
From: Rafal.Suchocki w pse.pl
IMHO mniej niż Ci się wydaje. Jeśli wrogiem ma być głupota, marazm,
stagnacja, to IMHO warto wspólnie go zwalczać. Pozytywnie ;-).

====
Maciek:
Gorek chyba dobrze to diagnozuje w ostatnim mailu...

Maciek