[Czuwaj] Konserwatysci, romantycy i pozytywisci

Rafal.Suchocki w pse.pl Rafal.Suchocki w pse.pl
Pon, 6 Lut 2006, 12:49:32 CET

O to właśnie. I dla mnie będzie to daleko bardziej twórcze, niż wzajemne
strzelanie do siebie ślepakami.

>nie jestem fanem tych okreslen - one maja zdecydowany ladunek
>historyczny, pewnie lepsze sa od okreslen politycznych
>"lewica, prawica, centrum", ale wystarczy zadac sobie pytanie
>kto w listopadzie 1918 doprowadzil do odzyskania niepodleglosci:
>pozytywisci?:-))))

Na całe szczęście mamy rok 2006, a i niepodległość odebrać możemy sobie co
najwyżej sami. Pif-paf.

>hmmmm, ciekawe - czyzby przedstawiciel lojalistow wspolpracujacych
>z Rada Regencyjna proponowal jakis pakt?:-)))

Tu Cię niestety zmartwię. Nie reprezentuje swoją wypowiedzią żadnej grupy.
Potraktuj to jako głos, skierowany do obydwu stron. Takie Kisielowskie
"Wołanie na puszczy".

>Natomiast jesli chodzi o wladze uchwalodawcze to chyba jednak
>nie do konca tak jest - Rada Naczelna nie sklada sie tylko
>z reprezentantow nurtu zachowawczego i pozytywistow - roamntykow
>tez tam kilku jest:-)

O wiele mniej (i przy całym szacunku) mniejszego formatu, niż Paweł Czy
Jola. Mogę się mylić ale nie wygląda mi to na wymianę pokoleń. ;-)

>no coz - Maciek juz napisal ze nie bylo konkursu wiec ja sie
>powtarzac nie bede
>
>powinienem byc tu zarozumialy, ale sprawiedliwosc trzeba oddac,
>ze tzw. nurt romantyczny, jak to okreslasz, to nie tylko
>hufiec Mokotow - mysle, ze spokojnie moge zaryzykowac
>twierdznie, ze w ZHP takich romantykow jest prawie tyle,
>ile calego ZHR - jesli chociaz takim probierzem bylby brak
>koedukacji czyli okolo 20% stanu ZHP

Wiem doskonale Rafale. Przecież sam z nim przez wiele lat sympatyzowałem.
;-).

--
s00hy