[Czuwaj] Romantycy nie powinni byc w ZHP????????????

druzynowy w czarna13.pl druzynowy w czarna13.pl
Wto, 7 Lut 2006, 11:34:00 CET

-----Original Message-----
From: Michał Górecki
Sent: Tuesday, February 07, 2006 11:23 AM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: Re: [Czuwaj] Romantycy nie powinni byc w ZHP????????????

Może nie miałeś jeszcze tych wykładów na którym będzie o drodze służbowej :P

===
Ehh Michał, Michał... Pozwolisz, ze nie skomentuje? :-P

===
Gorek:
A tak na serio po prostu lista czuwaj to nie jest miejsce na to. Nie
będę też o tym pisał smsami, anie w komentarzach do czyichś blogów. Nie
będę też pisał o tym, na gronie ani na liście ogłoszeń.

To chyba jasne?

===
No nie wiem... Nie widze nic zdrożnego w prezentacji programu jakiejs wladzy
na liscie dyskusyjnej, tak samo, jak nie widze nic "niewłaściwego" w
odpowiedzi członka wladz na pytania wyborcow. I niespecjalnie to istotne,
czy ktos pyta via e-mail, telefon, czy w 4 oczy. Z reszta, to się już
wielokrotnie na liscie odbywalo, wiec ten twój argument raczej do mnie nie
trafia...

Co innego, gdybys swój program zaprezentowal np. tylko w jednym wybranym
radiu, albo odpowiadal tylko na pytania wybranych pytających... :). Ja
sadze, ze nawet romantycy maja prawo do informacji ;)

Pozdrawiam,
Maciek