[Czuwaj] Romantycy nie powinni byc w ZHP????????????

Wto, 7 Lut 2006, 20:23:06 CET

Dnia wtorek, 7 lutego 2006 11:34, druzynowy w czarna13.pl napisał:

>No nie wiem... Nie widze nic zdrożnego w prezentacji programu jakiejs wladzy
>na liscie dyskusyjnej, tak samo, jak nie widze nic "niewłaściwego" w
>odpowiedzi członka wladz na pytania wyborcow. I niespecjalnie to istotne,
>czy ktos pyta via e-mail, telefon, czy w 4 oczy. Z reszta, to się już
>wielokrotnie na liscie odbywalo, wiec ten twój argument raczej do mnie nie
>trafia...

Wiesz co Maćku, ja tam się na prawie nie znam, w sprawach legislacyjnych i
podobnych im jestem słaby. W ogóle mam głęboką jakąś niechęć, obawę przed
formalną władzą. Natomiast doskonale rozumiem, że g00rkowi chodzi o coś
innego. I szczerze powiedziawszy, to dziwię się, że Ty nie rozumiesz.

Wydaje mi się dość oczywiste, że nie chodzi tu o kwestie dobrego smaku czy
powagi urzędu, tylko o realia. Rzeczywiście więc nie ma nic _zdrożnego_ w
pisaniu takich rzeczy na liście [czuwaj], ale jest to całkowicie
niepraktyczne i w istocie nierealne. Podobnie jak nierealne jest siedzenie
przy telefonie i opowiadanie o swoim programie, każdemu, kto zadzwoni, albo
wysyłanie tego e-mailem, każdemu, kto o to poprosi, albo przyjmowanie każdego
dnia 45 interesantów, którzy akurat chcieli się w 4 oczy dowiedzieć jaki jest
program.

Sądzę, że to się odbędzie inaczej:
1. Program powstanie
2. Zostanie opracowany w przystępnej formie (dokumentów, broszur, klipów
wideo, prezentacji itp)
3. Zostanie opublikowany w powszechnie dostępnym medium.
4. Informacja o tej publikacji zostanie rozpropagowana (także prezez [czuwaj])

Wygląda dość rozsądnie, prawda? Bardziej rozsądnie niż odpowiadanie "na
goroąco" na [czuwaj], bo ktoś pyta...a, potem odpowiadanie innym: Swój
program określiłem w internecie, podaję link:
http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.przedmioty.com/images/dupa.jpg&imgrefurl=http://www.przedmioty.com/%3Fp%3D5&h=322&w=430&sz=6&tbnid=OhrCNMep7ELQxM:&tbnh=92&tbnw=123&hl=pl&start=31&prev=/images%3Fq%3Ddupa%26start%3D20%26svnum%3D10%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN

I tyle. Mam przemożne wrażenie, że [czuwaj] słabo służy porozumieniu...

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"